David Holec

06.09.2018 22:22

Ahoj Davide! Máme za sebou úvodní 4 zápasy, ze kterých jsme vytěžili 7 bodů. Jaká je v kabině spokojenost s tímto bodovým počinem?

Ahoj, celkově je to asi v pohodě, teď jsme vyhráli dva zápasy za sebou, takže doufám, že se dostáváme na vítěznou vlnu a budeme stoupat tabulkou výše. Já jsem samozřejmě spokojený, protože jsem ještě letos neprohrál:))

Pojďme se podívat na jednotlivá utkání, v Kamenici jsi nenastoupil. Poté jsme doma remizovali s rezervou Humpolce a vyhráli v Telči a doma s Mírovkou. Jak jsi viděl tyto zápasy přímo ze hřiště?

Zápas s Humpolcem je už tři týdny zpět, takže krom toho mého gólu už si na něj nevzpomínám. V Telči jsem byl asi jediný střízlivý z našeho týmu, takže smekám před klukama, že to vůbec dali, ale celkově si myslím, že jsme tam vyhráli zaslouženě. Nebýt Poldova podskočení, tak mohl Ondra mít nulu už tam:)) No a Mírovka - nám to dost sedlo a soupeř, bez urážky, nebyl v nejlepší formě. O to víc mě mrzí, že jsme nepřidali víc branek, protože šancí jich bylo tak na 12:))

Právě před duelem s Mírovkou došlo k úsměvné situaci, kdy spoluhráči byli připraveni k nástupu na hřiště, zatímco Ty jsi zůstal zamčený v kabině. Jak k tomu došlo?

No, někdo mě zamknul v kabině, protože jsem si ještě narychlo odskočil. Podezřívám našeho nového koně Bíďu, že se chtěl hned dostat místo mě do sestavy…

Nyní nás čeká další domácí zápas, přivítáme aktuálního lídra z Bedřichova, který neztratil ještě ani bod. S čím půjdeme do tohoto klání?

Vítězství. Doma, teda ono vlastně i venku, ale hlavně doma jdeme do každého zápasu pro tři body, nic jiného neberu.

Za 3 zápasy jsi vstřelil 2 branky a obě znamenaly body. Měl jsi pokyn v zápase s Humpolcem jít na hrot a vstřelit gól? A co branka v Telči, kdy se k tobě přiklonilo trochu i štěstí?

Jo, s Humpolcem jsem šel ke konci klukům nahoru ukázat, jak to mají dělat a klaplo to výborně, branku v nastaveném čase jsem si vždycky přál dát, takže jsem si splnil takový malý sen. V Telči jsem do toho ve skrumáži jen tak plácnul a nějak to tam zapadlo, takže trochu štěstí a trochu samozřejmě výběr místa:))

Před sezonou se udála velká změna, a to přeřazení našeho týmu do druhé skupiny. Bylo to pro Vás v kabině zklamání? Přece jen každému fanouškovi schází náboj derby, které v této skupině postrádáme…

Určitě, já sám to doteď nechápu a doteď mi nikdo nebyl schopný říct, proč to vlastně tak je. Nejsem sice místní, ale do zápasu se Žďárem jsem se velmi rychle dostal a poznal, o co jde.

Ve stoperské dvojici nastupuješ nejčastěji s Černým, pověz nám, jaký je Ondra spoluhráč na tomto důležitém postu? A jsi to ty, který má za úkol dirigovat hráče před sebou?

Ondra je super spoluhráč do stoperské dvojice, jen nesmí moc vymýšlet a výletovat:)) Ano, dirigentské věci mám za úkol já - je to pro mě přirozené a dělám to rád…

V našem týmu působíš druhým rokem, mnoho toho ale o Tobě naši fanoušci nevědí. Povídej, jak se vyvíjela Tvá kariéra?

Od mala jsem hrál v Hlinsku, kde mám za sebou i pár sezon v seniorské kategorii. Když jsem se přestěhoval do HK, tak jsem hrával krajský přebor v Libčanech, což bylo něco podobného jako tady-menší ves, kde chodilo poměrně dost lidí a fotbalem žili a bylo to moc fajn. Po roční úplné pauze od fotbalu jsem byl ještě rok ve Vítanově, což byl naopak úplně nejhorší rok v mé “kariéře”. A Teď jsem tady, a moc rád, a doufám, že to tak dlouho vydrží…

Z Hlinska k nám dojíždíš s několika spoluhráči, šel jsi do poměrně známého prostředí, byl to hlavní motiv k přestupu k nám? Nebo proč právě Herálec?

S 80 % týmu, do kterého jsem šel, jsem už někdy hrál nebo se znal z KD a podobně:) takže nebylo nad čím přemýšlet.

Vzhledem k tomu, že máš něco odkopáno, tak můžeš srovnávat. Je něco nového, co jsi poznal až při fotbalovém působení v Herálci? Je zde nějaké specifikum?

Zažil jsem skvělou partu v Hlinsku, když hráli ještě kluci Bouškovi, Novákovi a tahle parta, potom v Libčanech byl super tým. Ale zápal a přístup tady se mi líbí nejvíc, strašně mě to vtáhlo. I když se nás sejde na trénink šest, tak ho všichni odjezdí a to mi přijde super. No a pozápasové posezení je samozřejmě jedinečné a těším se na něj srovnatelně jako na zápas:))

Máš poměrně zajímavé zaměstnání. Co Tvá profesní činnost obnáší? A kam všude ses díky tomu podíval?

Pracuji v produkční agentuře, obstarávám střídavě nebo i dohromady složku produkční i technickou. Děláme koncerty, festivaly, konference, večírky komplexně, v podstatě od bookingu interpreta až po poslední ToiToiku na louce. Práce je rozmanitá, mění se místa-to mě na tom baví. Časová náročnost je větší než v “běžné” práci, ale holt něco za něco. Po ČR už jsem byl skoro všude, v zahraničí jen Slovensko.

Jsi fanouškem Slavie, tu čeká na podzim základní skupina EL. Co říkáš na los, bude se Tvůj oblíbený klub rvát o postup?

Pevně věřím, že ano. Když se ještě zlepší produktivita, která nás stála postup s Dynamem Kyjev, tak věřím, že je to reálné.

kabině se Ti říká Pasta/Pasťák. Prozradíš nám, jak tato přezdívka vznikla?

Neprozradím:)))

Davide, díky za rozhovor a ať se Tobě i celému týmu daří! Je něco co bys chtěl vzkázat fanouškům?

Mým snem bylo zahrát si nějakou nižší anglickou soutěž, kde se zápasy jezdí naplno jako v Premier League a lidi jsou štastní, že hraješ za jejich klub a pereš se za jejich barvy. V menším měřítku si podobně užívám herálecké angažmá. Díky za to!