Jiří Myška

05.10.2016 22:22

Ahoj, Jirko! V neděli se nám podařilo porazit rezervu Žďáru. V utkání jsi doslova zazářil, první gól jsi přichystal svému kapitánovi, druhý jsi sám vstřelil. Ač je tato otázka vždy nepopulární, popíšeš nám oba rozhodující momenty, prosím?

Oběma gólům předcházely výborné kolmé přihrávky a v neposlední řadě i chyby Žďárských obránců. Při prvním gólu to bylo promáchnutí a najednou jsme šli dva na jednoho.  Vojta měl mnohem lepší pozici, tak jsem mu zakončení rád přenechal. Ve druhém případě se zase kapitán skvěle vyhnul ofsajdu a v postavení v jakém jsme byli, pro něho bylo možná jednodušší mi gólovou přihrávku vrátit.

Před utkáním nám už z tak zdecimované sestavy vypadl i Černý se Šustákem. Žďár sice lepí sestavu skoro každý týden, přesto jste asi ani Vy v kabině nečekali tak, dá se říct, jednoznačné utkání, je to tak?

Se Ždárem člověk nikdy neví, kdo vlastně nastoupí. Je fakt, že o jejich problémech jsme věděli, ale my sami jsme na tom byli vlastně stejně. Nicméně průběh (hlavně prvního poločasu) byl jednoznačně lepší z naší strany a byla jen škoda, že jsme toho využili jen dvakrát.

V zápase jsi hrál s velkou chutí, diváky bavil patičkami, jako vždy bojoval o každý míč. Na hlavě jsi určitě měl minimálně ještě jeden gól, při rozích jsi měl až nečekaně mnoho prostoru. To Tě asi samotného překvapilo, že? Vzhledem k tvé výšce asi hlavičkování nepatří mezi Tvé přednosti…

Řekl jsem si, že tuhle šanci hrát od začátku doma a navíc proti Žďáru musím využít, jak nejvíc to půjde. Snažil jsem se udělat maximum pro tým a pro výhru a za tři body jsme moc rád. Jak říkáš, minimálně jedna hlavička měla skončit v síti, ale šla těsně nad. Po zápase jsem Davida chválil, že ty nacvičené rohy na nejmenšího hráče ve vápně mají úspěch. (smích) Nicméně své góly hlavou bych spočítal snadno.

Byla to po delší době větší porce minut, kterou jsi absolvoval. Ve Vladislavi se ti až tak nedařilo. Bylo to způsobeno i tím, že jsi hrál více z křídla? Sedí Ti spíše hra na dva útočníky?

Ve Vladislavi to byl zvláštní a těžký zápas. Soupeř byl na svoje hřiště perfektně zvyklý a využíval jeho rozměrů i poměrně nekvalitního povrchu ve svůj prospěch. Já šel na hřiště, když už hráčů soupeře bylo o jednoho méně a hrálo se vlastně po celou dobu do plných. Ocitl jsem se na křídle vlastně proto, že jsme hráli na čtyři útočníky, aby to tam konečně spadlo. Ale osobně rád hraju na dva útočníky a raději ne do plných.

Trenérům jsi dal jasně najevo, že s Tebou můžou počítat. Mohl by ses stát naším Mešanovičem, co říkáš? 

Do mnohem více zápasů jsem naskočil až z lavičky, takže o to víc jsem chtěl, aby se nasazení od začátku vydařilo. Nevím, koho ve mně vidí trenéři nebo spoluhráči, ale pokud by to přinášelo body tak budu klidně i slávista. (smích).

V našem útoku je solidní konkurence. Hrát zde může Uchytil, Boháč, Kovář, nyní zranění Ptaszek s Bělským… Co bys říkal na jiný post, troufl by sis zaskočit třeba za stopera Černého? :)

Pokud jsme zdraví, máme slušnou konkurenci snad na všech postech. Já se radši do bránění moc neangažuji, ale i přes to si myslím, že kolega Černý bude mít plné kopačky práce, aby se na své místo zase vrátil. Máňovi Ptaszekovi nezbývá než poděkovat, protože nebýt jeho lešení, kdo ví, jak by to v neděli dopadlo. (smích)

Teď jedeme na půdu Třeště, s tou jsme se utkali ještě v krajském přeboru. Tehdy se nám tam podařilo zvítězit 2:1, podobný výsledek bychom určitě brali, předpokládám.

Myslím, že jasným cílem je vítězství a je vlastně jedno o kolik gólů nebo kdo je dá. Samozřejmě je to taková třešnička, když se to zrovna podaří mně.

A jaké máš cíle Ty, s kolika góly do zimní přestávky bys byl spokojen? :)

Je jasné, že čím více gólů, tím je to lepší, ale já jsem rád s touhle partou a to je vlastně důvod, proč hraju fotbal za Herálec.

Jsi vášnivým sběračem pokémonů, pochlubíš se nám se svojí sbírkou? Máš v kabině nějakého parťáka-lovce?

Lovci v kabině jsou, o tom není pochyb. Někdo chytá ryby, někdo míče a někdo třeba půllitry s pivem. Já k tomu všemu stíhám i pokémony. (smích)

Děkujeme za rozhovor, Jirko. Ať se Ti i v dalších zápasech daří se spoluhráči rozdávat fotbalovou radost!

Já taky děkuji a doufám, že přivezeme další tři body.